09 243 54 31 info@x-careinmotion.be

Introductie

Voor ons Regioteam Antwerpen zijn we op zoek naar een recruiter. Ben je een persoon die veel belang hecht aan persoonlijk contact, ben je gedreven, vlot in de omgang en zit telefoneren in je bloed? Dan kan deze job helemaal iets voor jou zijn! Wie weet word jij wel onze nieuwe collega.



Organisatie

Ken jij X-Care in motion?

Wij zijn de grootste Belgische HR Expert in Flexible & Temporary Staffing voor de zorgsector. Onze zorg- en verpleegkundigen zijn tewerkgesteld bij diverse zorgorganisaties, zowel via onze sterke afdeling Projectstaffing, als via onze toonaangevende afdeling Interim.

We bieden ondersteuning op gebied van korte dagopdrachten bij acute noden en op het gebied van uitdagende lange termijnprojecten. Onze klanten zijn Belgische ziekenhuizen, woonzorgcentra, thuiszorgorganisaties en diverse andere types van zorgvoorzieningen.

X-Care in motion is als onderdeel van Planet Group uitgegroeid tot de kwalitatieve referentie in zijn sector. Meerdere jaren op rij is ons snel groeiend bedrijf genomineerd als Trends Gazelle en ontvingen we het Great Place to Work®️certificaat.

De laatste jaren kennen we een enorme exponentiële groei en zoeken we voortdurend gedreven collega’s om onze teams te komen versterken. Als nieuwe collega kom je terecht in een fijne, dynamische en uitdagende werkomgeving met super fijne collega’s, een sterk HR-beleid en een hoge ‘fun’ factor!

Functie

Als recruiter bouw je enthousiast mee aan de verdere groei van X-Care in Motion door actief kandidaten warm te maken om met ons samen te werken.

Wat doet een recruiter bij X-Care In Motion Interim?

  • Bellen, bellen, bellen!
  • Als enthousiaste recruiter maak je de juiste match tussen kandidaat en klant.
  • Je beheert de binnenkomende aanvragen van onze klanten
  • Je zoekt invullingen voor de openstaande opdrachten, zowel korte ad-hoc opdrachten als langere opdrachten en vacatures. Véél bellen schrikt je hierbij niet af.
  • Je zet je in voor het opvolgen van onze uitzendkrachten en klanten
  • Je werkt actief mee aan de uitbreiding van de pool aan uitzendkrachten  (uitnodigen nieuwe uitzendkrachten, jobdagen, opbellen van potentiële sollicitanten,…)
  • Je denkt mee na over nieuwe manieren om kandidaten te bereiken. Je neemt dit ook graag in handen en werkt het uit van A tot Z.
  • Je beheert de vacatures online om instroom te blijven garanderen
  • Je zorgt voor de administratieve opvolging nadat een opdracht ingevuld werd (bevestiging uitzendkracht, opmaak uitzendkrachtcontract, verwittigen van de klant, ondertekenen van contracten etc.)

Functie-eisen

 Je   Je beschikt over minstens een Bachelor diploma of gelijkwaardig door ervaring.

·        Een eerste ervaring als recruiter of uitzendconsulent is een troef!

  • Jouw enthousiasme werkt aanstekelijk!
  • Je beschikt over een vlotte kennis van MS Office ( WORD, EXCEL).
  • Kennis Frans is een plus.
  • Je hebt een luisterend oor voor zowel kandidaten als klanten.
  • (Vaak!) bellen met kandidaten en klanten klinkt je als muziek in de oren.
  • Je kan prioriteiten stellen en een hoog werktempo schrikt jou niet af. Integendeel!
  • Multi-inzetbaarheid en multitasking is voor jou een way of life.
  • Naast je administratieve nauwgezetheid beschik je over commerciële feeling en durf je creatief met klanten mee te denken om tot oplossingen te komen
  • Je beschikt over een goede dosis gezond verstand en je gaat er elke dag 200% voor.

Heb je ervaring of interesse in de zorg? Dan ben jij de collega die we zoeken !


Aanbod

Je komt terecht in een fantastisch tof team binnen een dynamisch bedrijf in volle groei met een no-nonsense attitude.

We bieden je een voltijds contract van onbepaalde duur met een uitdagende verloning, aangevuld met extralegale voordelen (20 dagen verlof, 12 ADV dagen, maaltijd- en eco- cheques, groeps- en hospitalisatieverzekering, representatieve bedrijfswagen en een onkostenvergoeding) en alle tools om je functie in de beste omstandigheden vorm te geven. Naast een mooie verloning, leuke events en de nodige opleidingen, groei je dus sowieso mee met de organisatie.

Voor de uitoefening van deze functie ben je hoofdzakelijk actief vanuit ons kantoor in Antwerpen. Je verplaatst je 1 dag per week naar ons hoofdkantoor in Sint-Denijs-Westrem.

Spreekt deze job jou enorm aan en/ of heb je nog bijkomende vragen?

Geef ons snel een seintje en wie weet ben jij binnenkort het nieuwste lid van Team Antwerpen.

Inlichtingen

Ben je geprikkeld door deze uitdagende functie en wil je ons tof team versterken? Stuur dan jouw CV door naar Heleen.Cardinael@Planet-Group.be

Solliciteren
Terug naar vacatures

Is dit jouw droomjob?

Solliciteren
nl_BEDutch